Beyler n11 sipariş verdim 3 gündür Adana Ankara gelmedi ürün bana. 2 gündür Ankara'da bekliyor ürün şubeye de gitmiyor. PTT tuhaf bugün aradım bugün gider ama kurye getirmez bu saatten sonra dedi yarını sordum yarım gün ama acil dosyalar vs olunca kargo çalışıyor dedi bende iade talebi açtım n11 e aradım yakın bayiyi tel siparişimi verdim adamların servis elemanları cihazı kapıma getirdi

bayramdan sonraya kaldı iade islemim de