ozanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsiburadadan 10 gün önce verdiğim sipariş hala şubede bekliyor. HepsiJet denilen saçma bir sistem yaptılar kargolar gelmez oldu.
Benm siparişler birisi telefon diğeri akıllı saat. Umarım sorun olmaz
Bulunduğum ilçe bayisinde saat var adamlar İzmir bayiden göndermişler . Birde diyorlar ki yakın bayiden temin ediliyor . Vestel de ne yaptığımnı bilmiyor