Bu kargo olayı her zaman sıkıntı oluyor.
Bunlara bir düzen getirmeliler.
Her dönemde sıkıntı oluyor.
Çalışanlar dahi çoğu zaman sınırını aşıyor ve ilgilenmiyor.