kargo verebilenlere ne mutlu dun bir devlet kurumuna kargo yollayacakti kota doldu dedi almadilar.
bugun 9 da gitti kota doldu dediler olmadi
ev adresi verdim oranin da kotasi dolu dediler almadi mng indirim kodu vardi.
aras ile verdik mecburen indirim kodu yoktu 217 tl tuttu. normal zamanda ayni ebata 100 tl civari aliyorlardi