• 21-05-2020, 16:04:33
    #1
    KO oynayan varmı arkadaşlar aranızda , varsa oynamak isterim beraber , geceleri online olabiliyorum oyun için.
  • 21-05-2020, 16:05:16
    #2
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KO oynayan varmı arkadaşlar aranızda , varsa oynamak isterim beraber , geceleri online olabiliyorum oyun için.
    bende 5 yıl oynadım knight online pişmanlıktır..
  • 21-05-2020, 16:05:56
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eski KO culardan kim kaldi yahu

    https://www.youtube.com/watch?v=AiUeclojYJM
  • 21-05-2020, 16:06:19
    #4
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 5 yıl oynadım knight online pişmanlıktır..
    Hocam ilk oyunculardanım bende nerdeyse , ancak çok değişti tabi , arada pvp falan takılıyorum.
  • 21-05-2020, 16:07:29
    #5
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk oyunculardanım bende nerdeyse , ancak çok değişti tabi , arada pvp falan takılıyorum.
    ben 80 lwl worrior yapmıstım zamanında 50 tl ye satmıstım şimdi üstüne para verseler oynamam
  • 21-05-2020, 16:08:35
    #6
    Oyna herkes makro kullanıyor. İtemler 10x değerlenmiş, stokcular ellerinde tutuyor itemleri.
    Oyun tam açgçzlü olmyş. Her yerde koxper ve farmcı var.
    LEŞOĞLU LEŞ oyun

    Ticaret bile yapılmıor. Buy pazarında adam BUS u 2.300 e alıp 2.350 ye satıyor 50k için
    1 kişi 10 pazar kurmuş, KS atıyor devamlı.

    SAKIN BAŞLAMA derim.
  • 21-05-2020, 16:09:20
    #7
    Aktif oynuyordum düne kadar Server açma. Kararı. Aldım. :=
  • 21-05-2020, 16:09:48
    #8
    Bir zamanlar biz onu oynadık, şimdi o bizim hayatımızla oynuyor. (Biraz efkarlı gibi oldu ama napalım böyle )
  • 21-05-2020, 16:09:59
    #9
    https://www.youtube.com/watch?v=b04945FrkP0


    PVP oynadığım video / USKO - SteamKO falan çok uzun yıllar önce bırakmıştım...