Knight online oynayan var mı?
12
●173
- 21-05-2020, 16:05:16bende 5 yıl oynadım knight online pişmanlıktır..aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2020, 16:05:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 21-05-2020, 16:06:19Hocam ilk oyunculardanım bende nerdeyse , ancak çok değişti tabi , arada pvp falan takılıyorum.muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2020, 16:07:29ben 80 lwl worrior yapmıstım zamanında 50 tl ye satmıstım şimdi üstüne para verseler oynamamaslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2020, 16:08:35Oyna herkes makro kullanıyor. İtemler 10x değerlenmiş, stokcular ellerinde tutuyor itemleri.
Oyun tam açgçzlü olmyş. Her yerde koxper ve farmcı var.
LEŞOĞLU LEŞ oyun
Ticaret bile yapılmıor. Buy pazarında adam BUS u 2.300 e alıp 2.350 ye satıyor 50k için
1 kişi 10 pazar kurmuş, KS atıyor devamlı.
SAKIN BAŞLAMA derim. - 21-05-2020, 16:09:59https://www.youtube.com/watch?v=b04945FrkP0
PVP oynadığım video / USKO - SteamKO falan çok uzun yıllar önce bırakmıştım...
