Oyna herkes makro kullanıyor. İtemler 10x değerlenmiş, stokcular ellerinde tutuyor itemleri.
Oyun tam açgçzlü olmyş. Her yerde koxper ve farmcı var.
LEŞOĞLU LEŞ oyun

Ticaret bile yapılmıor. Buy pazarında adam BUS u 2.300 e alıp 2.350 ye satıyor 50k için
1 kişi 10 pazar kurmuş, KS atıyor devamlı.

SAKIN BAŞLAMA derim.