• 21-05-2020, 16:10:04
    #10
    Pvp takılıyorum da, onun bile keyfi yok. Eski günleri arıyor insan ister istemez.
  • 21-05-2020, 16:10:18
    #11
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanlar biz onu oynadık, şimdi o bizim hayatımızla oynuyor. (Biraz efkarlı gibi oldu ama napalım böyle )
    benden kötüsü ollamaz
  • 21-05-2020, 16:11:44
    #12
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyna herkes makro kullanıyor. İtemler 10x değerlenmiş, stokcular ellerinde tutuyor itemleri.
    Oyun tam açgçzlü olmyş. Her yerde koxper ve farmcı var.
    LEŞOĞLU LEŞ oyun

    Ticaret bile yapılmıor. Buy pazarında adam BUS u 2.300 e alıp 2.350 ye satıyor 50k için
    1 kişi 10 pazar kurmuş, KS atıyor devamlı.

    SAKIN BAŞLAMA derim.
    Eyvah be hocam kötü olduğunu duydumda bukadar olduğunu bilmiyordum
  • 21-05-2020, 16:21:21
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir zamanlar server bile açmıştım frmz ve turkpvp serverleri, forumları da bende idi hatta turkpvp.com forum hala acık guzel günlerdi