muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 5 yıl oynadım knight online pişmanlıktır..
Hocam ilk oyunculardanım bende nerdeyse , ancak çok değişti tabi , arada pvp falan takılıyorum.