aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KO oynayan varmı arkadaşlar aranızda , varsa oynamak isterim beraber , geceleri online olabiliyorum oyun için.
bende 5 yıl oynadım knight online pişmanlıktır..