• 15-05-2020, 01:33:21
    #10
    Önce parayı verdiği sürece sknti yok hocam
  • 15-05-2020, 01:33:27
    #11
    memobeyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur hocam
    Abi istemsiz cok guldum ya
  • 15-05-2020, 01:34:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tradesi dusuk olanlara karsi lutfen on yargili olmayalim. En azindan once odeme alin sonra hesap devir islemi yapin.
    Ön yargılı değil de gelip hemen ilk alırım demesi biraz ağırıma gidiyor açıkçası



    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bu aralar ticaret puanına da fazla güvenmeyin derim. Bence bu işler forumda bir havuz kurularak yapılmalı mağduriyetler azalır sanırım
    Kesinlikle hocam
  • 15-05-2020, 01:35:21
    #13
    Hocam öncelikle dediğinize katılıyorum ama tradesi düşük olanlara ön yargılı da yaklaşmamak gerek
  • 15-05-2020, 01:35:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    O da bişey mi reyis ağlamadık diye iyi sanıyorlar
  • 15-05-2020, 01:36:30
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle dediğinize katılıyorum ama tradesi düşük olanlara ön yargılı da yaklaşmamak gerek
    Ön yargı değil de gelip hemen ilk alırım demesi ? Link istediğim de benim tradelerim onun %70 ticaretinden fazla olmasına rağmen hala ilk istemesi biraz zorum gidiyo açıkçası
  • 15-05-2020, 01:36:54
    #16
    Tradesi düşük olanlara ne bu önyargı anlamıyorum, zaten güvence açısından isteyenlere önce hizmet sonra ödeme şeklinde çalışıyoruz..
  • 15-05-2020, 01:36:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    rampapapam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da bişey mi reyis ağlamadık diye iyi sanıyorlar
    Aradığım cevap hocam 😂
  • 15-05-2020, 01:38:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    growish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tradesi düşük olanlara ne bu önyargı anlamıyorum, zaten güvence açısından isteyenlere önce hizmet sonra ödeme şeklinde çalışıyoruz..
    Tradeniz az olduğu için bunu diyorsunuz anlıyorum ama

    Hemen gelip ilk alırım demeleri? Sonra istenilen fiyatı pazarlıksız alması? Bazıları istenilen fiyatın üstüne daha fazlasını vermesine ne demeli