• 15-05-2020, 01:30:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba sayın r10 ailesi sizle bir fikir danışmak istediğim

    Hesap satışa çıkarttığım an 3-5 fake numara hemen whatsapp'tan yazıyor ilk alma ayağı ile geliyor bazılarına r10 profil link istiyorum cevap vermiyor bazıları 3-5 tradesi var. Bende diyorum tradesi fazla olan ilk alır yanlışmıyım?

    Düşüncenizi yarasanız sevinirim yanlisim var mı?
  • 15-05-2020, 01:31:33
    #2
    Doğrudur hocam
  • 15-05-2020, 01:31:43
    #3
    Parayı veren düdüğü çalar hocam
  • 15-05-2020, 01:32:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    memobeyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur hocam
    Teşekkür ederim hocam
  • 15-05-2020, 01:32:13
    #5
    bu numaralara kananlar var ama maalesef
  • 15-05-2020, 01:32:24
    #6
    Tradesi dusuk olanlara karsi lutfen on yargili olmayalim. En azindan once odeme alin sonra hesap devir islemi yapin.
  • 15-05-2020, 01:32:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı veren düdüğü çalar hocam
    Kesinlikle hocam
  • 15-05-2020, 01:32:53
    #8
    Valla bu aralar ticaret puanına da fazla güvenmeyin derim. Bence bu işler forumda bir havuz kurularak yapılmalı mağduriyetler azalır sanırım
  • 15-05-2020, 01:32:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu numaralara kananlar var ama maalesef
    Ne yazık ki bide istenilen fiyatın üstü Ne fiyat verenlere en çok gülüyorum 😂