Merhaba sayın r10 ailesi sizle bir fikir danışmak istediğim
Hesap satışa çıkarttığım an 3-5 fake numara hemen whatsapp'tan yazıyor ilk alma ayağı ile geliyor bazılarına r10 profil link istiyorum cevap vermiyor bazıları 3-5 tradesi var. Bende diyorum tradesi fazla olan ilk alır yanlışmıyım?
Düşüncenizi yarasanız sevinirim yanlisim var mı?
Enayi mi sanıyorlar ?
18
●439
- 15-05-2020, 01:32:00Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim hocammemobeyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2020, 01:32:24Tradesi dusuk olanlara karsi lutfen on yargili olmayalim. En azindan once odeme alin sonra hesap devir islemi yapin.
- 15-05-2020, 01:32:58Üyeliği durdurulduNe yazık ki bide istenilen fiyatın üstü Ne fiyat verenlere en çok gülüyorum 😂Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle