Merhaba sayın r10 ailesi sizle bir fikir danışmak istediğim
Hesap satışa çıkarttığım an 3-5 fake numara hemen whatsapp'tan yazıyor ilk alma ayağı ile geliyor bazılarına r10 profil link istiyorum cevap vermiyor bazıları 3-5 tradesi var. Bende diyorum tradesi fazla olan ilk alır yanlışmıyım?
Düşüncenizi yarasanız sevinirim yanlisim var mı?