Hocam öncelikle dediğinize katılıyorum ama tradesi düşük olanlara ön yargılı da yaklaşmamak gerek
Ön yargı değil de gelip hemen ilk alırım demesi ? Link istediğim de benim tradelerim onun %70 ticaretinden fazla olmasına rağmen hala ilk istemesi biraz zorum gidiyo açıkçası