Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tradesi dusuk olanlara karsi lutfen on yargili olmayalim. En azindan once odeme alin sonra hesap devir islemi yapin.
Ön yargılı değil de gelip hemen ilk alırım demesi biraz ağırıma gidiyor açıkçası



adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bu aralar ticaret puanına da fazla güvenmeyin derim. Bence bu işler forumda bir havuz kurularak yapılmalı mağduriyetler azalır sanırım
Kesinlikle hocam