growish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tradesi düşük olanlara ne bu önyargı anlamıyorum, zaten güvence açısından isteyenlere önce hizmet sonra ödeme şeklinde çalışıyoruz..
Tradeniz az olduğu için bunu diyorsunuz anlıyorum ama

Hemen gelip ilk alırım demeleri? Sonra istenilen fiyatı pazarlıksız alması? Bazıları istenilen fiyatın üstüne daha fazlasını vermesine ne demeli