• 08-05-2020, 19:13:28
    #1
    w10 home lisanli olan laptopumu, w10 pro lisans aldim, girdim, hata aldim.
    Saticiya yazdigimda "w10 pro key i olduğu için hata almis. w10 pro yukleyebilirmisin" dedi
    w10 pro format mi atmam gerekiyor?
  • 08-05-2020, 19:15:30
    #2
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w10 home lisanli olan laptopumu, w10 pro lisans aldim, girdim, hata aldim.
    Saticiya yazdigimda "w10 pro key i olduğu için hata almis. w10 pro yukleyebilirmisin" dedi
    w10 pro format mi atmam gerekiyor?
    Yüksetlme medyasıyla yükseltmeyi deneyin.
  • 08-05-2020, 19:17:30
    #3
    Mevcut Windows'un üstüne yazmayın temiz bi flash belleğe sıfırdan Win 10 Pro 32x64 Kurun Yardımcı Programlarla. Mediadan yükselttiğiniz de 2 Tane Windows dosyayı ve 2 tanne işleim sistemi oluyor. En Temizi budur
  • 08-05-2020, 19:17:59
    #4
    Hocam en temizi format
  • 08-05-2020, 19:18:39
    #5
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksetlme medyasıyla yükseltmeyi deneyin.
    alperzrlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevcut Windows'un üstüne yazmayın temiz bi flash belleğe sıfırdan Win 10 Pro 32x64 Kurun Yardımcı Programlarla. Mediadan yükselttiğiniz de 2 Tane Windows dosyayı ve 2 tanne işleim sistemi oluyor. En Temizi budur
    normalde, lisansi girince kendi pro' ya guncellemesi gerekmiyor mu?
  • 08-05-2020, 19:18:58
    #6
    Dur format atma key vericem sana yükselticektir
    Pm olarak yolladım
  • 08-05-2020, 19:20:04
    #7
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde, lisansi girince kendi pro' ya guncellemesi gerekmiyor mu?
    Benim bildiğim olmuyor her windows 10 home basic-Pro vs. Hepsi ayrı oluyor.
  • 08-05-2020, 19:22:17
    #8
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde, lisansi girince kendi pro' ya guncellemesi gerekmiyor mu?
    Yükseltme keyi farklıdır, sizde de yükseltme keyi mevcut değil hocam.
  • 08-05-2020, 19:24:18
    #9
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yükseltme keyi farklıdır, sizde de yükseltme keyi mevcut değil hocam.
    bir arkadas yukseltme keyi pm olarak gönderdi.
    o linsansla yukseltip, sonra kendi lisansimi mi girecegim hocam?