yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yükseltme keyi farklıdır, sizde de yükseltme keyi mevcut değil hocam.
bir arkadas yukseltme keyi pm olarak gönderdi.
o linsansla yukseltip, sonra kendi lisansimi mi girecegim hocam?