w10 home lisanli olan laptopumu, w10 pro lisans aldim, girdim, hata aldim.
Saticiya yazdigimda "w10 pro key i olduğu için hata almis. w10 pro yukleyebilirmisin" dedi
w10 pro format mi atmam gerekiyor?