ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde, lisansi girince kendi pro' ya guncellemesi gerekmiyor mu?
Yükseltme keyi farklıdır, sizde de yükseltme keyi mevcut değil hocam.