• 08-05-2020, 19:28:11
    #10
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir arkadas yukseltme keyi pm olarak gönderdi.
    o linsansla yukseltip, sonra kendi lisansimi mi girecegim hocam?
    Tam olarak öyle hocam, o lisansta kalmayın ama.
  • 08-05-2020, 19:28:39
    #11
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak öyle hocam, o lisansta kalmayın ama.
    teşekkürler hocam.