w10 Home'dan PRO ya geçemiyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
w10 Home'dan PRO ya geçemiyorum
10
●
174
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
w10 Home'dan PRO ya geçemiyorum
1
2
08-05-2020, 19:28:11
#10
yalinyalniz
ihtiy4r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir arkadas yukseltme keyi pm olarak gönderdi.
o linsansla yukseltip, sonra kendi lisansimi mi girecegim hocam?
Tam olarak öyle hocam, o lisansta kalmayın ama.
08-05-2020, 19:28:39
#11
ihtiy4r
yalinyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tam olarak öyle hocam, o lisansta kalmayın ama.
teşekkürler hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler