ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir arkadas yukseltme keyi pm olarak gönderdi.
o linsansla yukseltip, sonra kendi lisansimi mi girecegim hocam?
Tam olarak öyle hocam, o lisansta kalmayın ama.