• 05-05-2020, 03:32:22
    #19
    downflix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense olanlar da mı vergi ödeyecek ayrıca ? zaten 1/3 ünü google alıyor bi %20 de stopaj vergisi mi ödeyeceğiz ödeyen varmı nasıl işliyor
    Walla ben her facebook reklamında kdv ödüyorum.
  • 05-05-2020, 04:02:27
    #20
    SyranaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam.simdiye kadar vergim hiç olmadi 10 sene önce dukkan acmistim vergim. Olmadigi için ceza kestiler. Cezalar daha duruyor ödemedim. Baskada hiç olmadi.
    Belkide cezaları ödemediğiniz için çağırıyorda olabilirler.
  • 05-05-2020, 05:19:19
    #21
    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Hesabınıza hiç adsense den para yattı mı ? Aynı şey bana da geldi inceleme başlattılar
  • 05-05-2020, 05:32:47
    #22
    SyranaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Hayirli.sahurlar
    Bugün bakirkoy vergi denetim kurulu başkanligindan tebliğ gelmiş
    Vergi mufettişliğinden gelmiş
    Herhangi bi suç yazmamiş.
    Konu: bilgi isteme
    Aradim bugun yeeinde yokmuş sabah tekrar aricam.
    Sizce bu ne olabilir sebeb nedir.
    Daha önce vergi ile kacakçilik ile hiç bi yakinligim alakam olmadi.
    Fakat 1 buçuk senedir kimligim kayip, kayip başvurusunda bulunmadim. Öyle ehliyet ile dolaşıyorum.
    İşlerden dolayi bi türlü gidemedim nifus dairesine.
    Bu konu hakkinda bilgisi olan varmi
    Çok pardon 1.5 senedir kimliğin kayıp ve sen bunu umursamadın mı? özür dilerim ama başına birşey gelmiş olsa gerçekten haketmişsin..

    Diğer konu, para giriş çıkışları için çağırılıyor, bazı kesimden açıklama istenir şu şu tarihlerdeki para girişleri nedir ne değildir diye. Ayrıca şüpheli para transferi yapan biri varsa ve o hesaptan sana para girişi olduysa onun içinde soru soracaklardır.
  • 06-05-2020, 00:57:05
    #23
    bitcoin işleri ile ilgilendiniz mi ?
  • 06-05-2020, 01:55:05
    #24
    DijitalStore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitcoin işleri ile ilgilendiniz mi ?
    Yok hocam.
    Aradim youtube kanalimin olup olmadigini sordular.
    2016 da youtube kanali acilmis benim adima
    Galiba sorun vergide. Yeni yasada youtuberler de vergi ödicekmiş. Ama benim.hayatimda youtube kanalim olmadi.
    Yanliş bi durum var onu tam inceleyip dönüş yapacaklarini söylediler.