SyranaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam.simdiye kadar vergim hiç olmadi 10 sene önce dukkan acmistim vergim. Olmadigi için ceza kestiler. Cezalar daha duruyor ödemedim. Baskada hiç olmadi.
Belkide cezaları ödemediğiniz için çağırıyorda olabilirler.