downflix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsense olanlar da mı vergi ödeyecek ayrıca ? zaten 1/3 ünü google alıyor bi %20 de stopaj vergisi mi ödeyeceğiz ödeyen varmı nasıl işliyor
Walla ben her facebook reklamında kdv ödüyorum.