Merhaba
Hayirli.sahurlar
Bugün bakirkoy vergi denetim kurulu başkanligindan tebliğ gelmiş
Vergi mufettişliğinden gelmiş
Herhangi bi suç yazmamiş.
Konu: bilgi isteme
Aradim bugun yeeinde yokmuş sabah tekrar aricam.
Sizce bu ne olabilir sebeb nedir.
Daha önce vergi ile kacakçilik ile hiç bi yakinligim alakam olmadi.
Fakat 1 buçuk senedir kimligim kayip, kayip başvurusunda bulunmadim. Öyle ehliyet ile dolaşıyorum.
İşlerden dolayi bi türlü gidemedim nifus dairesine.
Bu konu hakkinda bilgisi olan varmi
Çok pardon 1.5 senedir kimliğin kayıp ve sen bunu umursamadın mı? özür dilerim ama başına birşey gelmiş olsa gerçekten haketmişsin..
Diğer konu, para giriş çıkışları için çağırılıyor, bazı kesimden açıklama istenir şu şu tarihlerdeki para girişleri nedir ne değildir diye. Ayrıca şüpheli para transferi yapan biri varsa ve o hesaptan sana para girişi olduysa onun içinde soru soracaklardır.