• 05-05-2020, 02:55:04
    #10
    SyranaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi hesabimdan hiç olmadi ayda 1 yada 2
    Yakin arkadaslarimin hesaplarini kullaniyorum fakat gelir yok denenecek kadar az
    Gelir gider az ama devamlımı ? Ayrıca sana daha önce para gönderenlerden birisi sahte fatura yada kara paradan takıldıysa bu sebeptende olabilir.
  • 05-05-2020, 02:55:36
    #11
    SyranaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehliyet oldumu sorun olmuyor




    Hesap var ama giriş çikiş olmadi hoç ayda 1 yada 2
    1-2 ay olması önemli değil hocam, maalesef eskiye dönük inceliyorlar... 1-2 sene öncesi de olabilir 5-6 sene öncesi de olabilir
  • 05-05-2020, 02:55:46
    #12
    1.5 senedir kimliğiniz kayıp ve siz kayıp başvurusu yapmadınız çok normal değil mi ?
  • 05-05-2020, 03:00:26
    #13
    oskgvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelir gider az ama devamlımı ? Ayrıca sana daha önce para gönderenlerden birisi sahte fatura yada kara paradan takıldıysa bu sebeptende olabilir.
    Yok hocam devamli degil ayda 1 yada 2
    Yok denecek kadar az miktar



    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 senedir kimliğiniz kayıp ve siz kayıp başvurusu yapmadınız çok normal değil mi ?
    Hocamniş yogunlugundan dolayi gidemedim
    Birazda kulak arkasi yaptim o yüzden
  • 05-05-2020, 03:01:41
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hocam biz kimlik fotokopisi verirken kırk takla atıyoruz. Seninki nasıl bir rahatlık?
  • 05-05-2020, 03:02:29
    #15
    Neco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 ay olması önemli değil hocam, maalesef eskiye dönük inceliyorlar... 1-2 sene öncesi de olabilir 5-6 sene öncesi de olabilir
    10 sene once isyeri açtim fakat vergi levhasi olmadigi için ceza kestiler. O cezalari ödemedim faizinyle öyle duruyor. Ama o olacagini sanmiyorum



    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biz kimlik fotokopisi verirken kırk takla atıyoruz. Seninki nasıl bir rahatlık?
    Valla hiç sorma adima hiç birsey olmadigi için öyle kulak arkasi yaptik ve iş yogunlugundan dolayi gidemedim
  • 05-05-2020, 03:09:38
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adsense olanlar da mı vergi ödeyecek ayrıca ? zaten 1/3 ünü google alıyor bi %20 de stopaj vergisi mi ödeyeceğiz ödeyen varmı nasıl işliyor
  • 05-05-2020, 03:11:33
    #17
    Size para göndermiş birisi , yada sizin para gönderdiğiniz birisi inceleyeme alınmış olabilir
    veyahut ödeme aldığınız arkadaşlarınızın hesapları incelenmiştir ordan sizin bilgileriniz alınmış olabilir problem ile alakalı bir çok senaryo olabilir.

    Kimlik ile alakalı size tavsiyem gib.gov.tr üzerinde interantif vergi dairesi mevcut oradan
    edevlet şifreniz ile giriş yaparak kontrol edin vergi mükellefiyetiniz vs. mevcutmu
  • 05-05-2020, 03:32:09
    #18
    necipp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size para göndermiş birisi , yada sizin para gönderdiğiniz birisi inceleyeme alınmış olabilir
    veyahut ödeme aldığınız arkadaşlarınızın hesapları incelenmiştir ordan sizin bilgileriniz alınmış olabilir problem ile alakalı bir çok senaryo olabilir.

    Kimlik ile alakalı size tavsiyem gib.gov.tr üzerinde interantif vergi dairesi mevcut oradan
    edevlet şifreniz ile giriş yaparak kontrol edin vergi mükellefiyetiniz vs. mevcutmu
    Hocam.simdiye kadar vergim hiç olmadi 10 sene önce dukkan acmistim vergim. Olmadigi için ceza kestiler. Cezalar daha duruyor ödemedim. Baskada hiç olmadi.