Gelir gider az ama devamlımı ? Ayrıca sana daha önce para gönderenlerden birisi sahte fatura yada kara paradan takıldıysa bu sebeptende olabilir.
Yok hocam devamli degil ayda 1 yada 2
Yok denecek kadar az miktar
1.5 senedir kimliğiniz kayıp ve siz kayıp başvurusu yapmadınız

çok normal değil mi ?
Hocamniş yogunlugundan dolayi gidemedim
Birazda kulak arkasi yaptim o yüzden