Neco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 ay olması önemli değil hocam, maalesef eskiye dönük inceliyorlar... 1-2 sene öncesi de olabilir 5-6 sene öncesi de olabilir
10 sene once isyeri açtim fakat vergi levhasi olmadigi için ceza kestiler. O cezalari ödemedim faizinyle öyle duruyor. Ama o olacagini sanmiyorum



Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam biz kimlik fotokopisi verirken kırk takla atıyoruz. Seninki nasıl bir rahatlık?
Valla hiç sorma adima hiç birsey olmadigi için öyle kulak arkasi yaptik ve iş yogunlugundan dolayi gidemedim