• 04-05-2020, 17:32:21
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @gokalpemir sizin hesabınız mı hocam sanırım multi hesap açmışsınız?
  • 04-05-2020, 17:32:54
    #11
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Burada ne birinin ekmeğine çomak sokma derdim var neden kötü bir niyet. Aklımdakileri sormak istedim, maksat sohbet edelim.



    Bunun üzerine sitenize kayıt oldum ama 2 görev gördüm 30krş ve 40krş ve 1 görev gördüm 1tl. Bana 10 görevde 5 lira olması biraz zor geldi. Tecrübenizle konuşuyorsunuzdur lafım yok gördüğüm ile yorum yaptım.



    Bereket versin. Kaç kişiye dağıldı bu 300TL merak ettim. : )
    Bende çok merak ediyorum. Kaç yıldır üyesiniz? Ne iş yaparsınız
  • 04-05-2020, 17:33:23
    #12
    Boby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @gokalpemir sizin hesabınız mı hocam sanırım multi hesap açmışsınız?
    Evet benim.
  • 04-05-2020, 17:34:20
    #13
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet benim.
    Multi hesap yasak değil mi forumda ?
  • 04-05-2020, 17:35:30
    #14
    insanlar boş vakitlerini bu şekilde değerlendirebiliyor, hobi ya da uğraş meselesi. ek olarak gorevix 'in sahibi ile görüşüyorum, mobil uygulama da baya bir indirildi diye ara sıra söylüyordu baya büyüdü o site mesela.
  • 04-05-2020, 17:36:12
    #15
    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çok merak ediyorum. Kaç yıldır üyesiniz? Ne iş yaparsınız
    Sevgili Adnan Bey

    Lütfen sakin olun.

    Sevgiler

    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanlar boş vakitlerini bu şekilde değerlendirebiliyor, hobi ya da uğraş meselesi. ek olarak gorevix 'in sahibi ile görüşüyorum, mobil uygulama da baya bir indirildi diye ara sıra söylüyordu baya büyüdü o site mesela.
    Kullanıcının verdiği emeğin karşılığını ödüyorlarsa ne alâ. : )

    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Multi hesap yasak değil mi forumda ?
    Biraz karışık, silinmiş olması gerekir yakında. Moderatörlere pm atmıştım.
  • 04-05-2020, 17:44:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Burada ne birinin ekmeğine çomak sokma derdim var neden kötü bir niyet. Aklımdakileri sormak istedim, maksat sohbet edelim.



    Bunun üzerine sitenize kayıt oldum ama 2 görev gördüm 30krş ve 40krş ve 1 görev gördüm 1tl. Bana 10 görevde 5 lira olması biraz zor geldi. Tecrübenizle konuşuyorsunuzdur lafım yok gördüğüm ile yorum yaptım.



    Bereket versin. Kaç kişiye dağıldı bu 300TL merak ettim. : )
    30-40 kişiye
  • 04-05-2020, 17:46:33
    #17
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Adnan Bey

    Lütfen sakin olun.

    Sevgiler



    Kullanıcının verdiği emeğin karşılığını ödüyorlarsa ne alâ. : )



    Biraz karışık, silinmiş olması gerekir yakında. Moderatörlere pm atmıştım.
    hocam böyle boş vakitleri olan kişiler için ideal. mesela evde, işe gitmiyor ya da yaş itibariyle henüz ufak , 10-20 dakika telefon ya da pc den giriyor bir kaç görev yapıyor örneğin 0.90 tl alıyor, o ona bir sevinç olarak dönüyordur yani.
    ek olarak fiyatlandırma hakkında bir fikrim yok, ama belli başlı yerler

    https://gorevix.com/kazananlar.php
    bu site bir tanıdığın o yüzden ekledim siteye zaten r10 a da üye, sadece danışmak maksadıyla yazdım, herhangi bir öneri/tavsiye olayım yoktur.
  • 05-05-2020, 10:34:59
    #18
    Saygı duyuyorum tabiki. Eskiden görevlendirmeler daha zordu diye hatırlıyorum. Sayfa açıp hit kazandırıyordu gibi bişeydi emin değilim. Teşekkür ederim cevap için.