Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Burada ne birinin ekmeğine çomak sokma derdim var neden kötü bir niyet. Aklımdakileri sormak istedim, maksat sohbet edelim.
Bunun üzerine sitenize kayıt oldum ama 2 görev gördüm 30krş ve 40krş ve 1 görev gördüm 1tl. Bana 10 görevde 5 lira olması biraz zor geldi. Tecrübenizle konuşuyorsunuzdur lafım yok gördüğüm ile yorum yaptım.
Bereket versin. Kaç kişiye dağıldı bu 300TL merak ettim. : )
Bende çok merak ediyorum. Kaç yıldır üyesiniz? Ne iş yaparsınız