Sevgili Adnan Bey
Lütfen sakin olun.
Sevgiler
Kullanıcının verdiği emeğin karşılığını ödüyorlarsa ne alâ. : )
Biraz karışık, silinmiş olması gerekir yakında. Moderatörlere pm atmıştım.
hocam böyle boş vakitleri olan kişiler için ideal. mesela evde, işe gitmiyor ya da yaş itibariyle henüz ufak , 10-20 dakika telefon ya da pc den giriyor bir kaç görev yapıyor örneğin 0.90 tl alıyor, o ona bir sevinç olarak dönüyordur yani.
ek olarak fiyatlandırma hakkında bir fikrim yok, ama belli başlı yerler
https://gorevix.com/kazananlar.php
bu site bir tanıdığın o yüzden ekledim siteye zaten r10 a da üye, sadece danışmak maksadıyla yazdım, herhangi bir öneri/tavsiye olayım yoktur.