adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende çok merak ediyorum. Kaç yıldır üyesiniz? Ne iş yaparsınız
Sevgili Adnan Bey

Lütfen sakin olun.

Sevgiler

chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insanlar boş vakitlerini bu şekilde değerlendirebiliyor, hobi ya da uğraş meselesi. ek olarak gorevix 'in sahibi ile görüşüyorum, mobil uygulama da baya bir indirildi diye ara sıra söylüyordu baya büyüdü o site mesela.
Kullanıcının verdiği emeğin karşılığını ödüyorlarsa ne alâ. : )

adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Multi hesap yasak değil mi forumda ?
Biraz karışık, silinmiş olması gerekir yakında. Moderatörlere pm atmıştım.