Bende çok merak ediyorum. Kaç yıldır üyesiniz? Ne iş yaparsınız
Sevgili Adnan Bey
Lütfen sakin olun.
Sevgiler
insanlar boş vakitlerini bu şekilde değerlendirebiliyor, hobi ya da uğraş meselesi. ek olarak gorevix 'in sahibi ile görüşüyorum, mobil uygulama da baya bir indirildi diye ara sıra söylüyordu

baya büyüdü o site mesela.
Kullanıcının verdiği emeğin karşılığını ödüyorlarsa ne alâ. : )
Multi hesap yasak değil mi forumda ?
Biraz karışık, silinmiş olması gerekir yakında. Moderatörlere pm atmıştım.