• 04-05-2020, 17:09:47
    #1
    Selam dostlar,

    Bugün bir konuda denk gelmem üzerine muhabbet etmek istedim. Bana hep çok saçma geliyordu da şimdi daha da saçma gelir oldu. İki tane durum var abi

    1. Sistem çok az para getiriyor. Sabahtan akşama kadar uğraşsan ne kazanacaksın. Yada şöyle sorayım, hayatında sahip olduğun zaman sence gerçekten bu kadar ucuz mu?
    2. Buna ayrılan vakti başka bir uğraşa verse kişi daha çok fayda gelir elde eder diye de düşünüyorum. İşin içinden çıkamıyorum. : )

    Siz ne diyorsunuz?

    Sevgiler
  • 04-05-2020, 17:11:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu seni hiç alakadar etmez. Abimizin yaşı büyükmüş. 😊 Mizah yapiyim dedim şimdi normal cevap veriyim.

    Editleme: Abi şimdi bu işi yapanlar zaten 30 35 yaşlarındaki adamlar değil çoğusu 18 yaş altı. Ceplerine havadan 1 tl girse bile mutlu oluyorlar hocam. Günde 1 siteden 5 tl kazanıp 10 site kullandığınızı düşünün günde 50 ayda 1500 tl yapar hocam. Zamanında btc içinde öyle diyorlardı, ondan sonra herkes bitcoin profesörü kesilmeye başladı. Vardır herşey de bir hayır.
  • 04-05-2020, 17:12:59
    #3
    Google 1. Sayfa Garantili
    Kazancı olan kişiler bu tarz sistemlerle uğraşmaz zaten. Ancak standart bir kazancı olmayan, sabahtan akşama kadar oyun oynamak gibi şeylerle uğraşmak yerine 3-5 de olsa kazanayım diyen kişiler için bir alternatif olabilir.
  • 04-05-2020, 17:13:21
    #4
    Kesinlikle çok haklısınız.
    Büyük kitleye sahip olup yüzlerce referans getirebilecek arkadaşlar için bilemem.
  • 04-05-2020, 17:15:05
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yapacak daha iyi bir şeyi olmayan için yapılacak en iyi şey bence
  • 04-05-2020, 17:17:22
    #6
    Bir çok kişi hiç yoktan iyidir demiş ama bence hiç yok daha abi ya bundan. : ) Düz bir mantık oturtmak istiyorum. Buna ayrılan vakit ile muhakkak daha yararlı bir şey yapılır ya.
  • 04-05-2020, 17:19:20
    #7
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam dostlar,

    Bugün bir konuda denk gelmem üzerine muhabbet etmek istedim. Bana hep çok saçma geliyordu da şimdi daha da saçma gelir oldu. İki tane durum var abi

    1. Sistem çok az para getiriyor. Sabahtan akşama kadar uğraşsan ne kazanacaksın. Yada şöyle sorayım, hayatında sahip olduğun zaman sence gerçekten bu kadar ucuz mu?
    2. Buna ayrılan vakti başka bir uğraşa verse kişi daha çok fayda gelir elde eder diye de düşünüyorum. İşin içinden çıkamıyorum. : )

    Siz ne diyorsunuz?

    Sevgiler
    Bir görevleparakazan sitesi sahibi olarak söyle anlatayım. Sizin ihtiyacınız olmayabilir ama 10 basit görevle benim sitemde kişiler 5 tl para kazanıyor. Ve bu görevleri tamamını toplasanız 10 dk nızı almaz. Yani sürekli siteye girmiyorlar. Görev olduğunda whatsapp dan yazıyorum. Bence o sizin ön yargılı yaklaşımınız.
  • 04-05-2020, 17:22:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Mesela benim hem sitem hem grubum vsr içi görebiv dolu. Daha dünleyin 300₺ ödeme yaptım
  • 04-05-2020, 17:28:21
    #9
    Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Burada ne birinin ekmeğine çomak sokma derdim var neden kötü bir niyet. Aklımdakileri sormak istedim, maksat sohbet edelim.

    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir görevleparakazan sitesi sahibi olarak söyle anlatayım. Sizin ihtiyacınız olmayabilir ama 10 basit görevle benim sitemde kişiler 5 tl para kazanıyor. Ve bu görevleri tamamını toplasanız 10 dk nızı almaz. Yani sürekli siteye girmiyorlar. Görev olduğunda whatsapp dan yazıyorum. Bence o sizin ön yargılı yaklaşımınız.
    Bunun üzerine sitenize kayıt oldum ama 2 görev gördüm 30krş ve 40krş ve 1 görev gördüm 1tl. Bana 10 görevde 5 lira olması biraz zor geldi. Tecrübenizle konuşuyorsunuzdur lafım yok gördüğüm ile yorum yaptım.

    OsmanIlgaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela benim hem sitem hem grubum vsr içi görebiv dolu. Daha dünleyin 300₺ ödeme yaptım
    Bereket versin. Kaç kişiye dağıldı bu 300TL merak ettim. : )