Selam dostlar,
Bugün bir konuda denk gelmem üzerine muhabbet etmek istedim. Bana hep çok saçma geliyordu da şimdi daha da saçma gelir oldu. İki tane durum var abi
1. Sistem çok az para getiriyor. Sabahtan akşama kadar uğraşsan ne kazanacaksın. Yada şöyle sorayım, hayatında sahip olduğun zaman sence gerçekten bu kadar ucuz mu?
2. Buna ayrılan vakti başka bir uğraşa verse kişi daha çok fayda gelir elde eder diye de düşünüyorum. İşin içinden çıkamıyorum. : )
Siz ne diyorsunuz?
Sevgiler