Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Burada ne birinin ekmeğine çomak sokma derdim var neden kötü bir niyet. Aklımdakileri sormak istedim, maksat sohbet edelim.
Bir görevleparakazan sitesi sahibi olarak söyle anlatayım. Sizin ihtiyacınız olmayabilir ama 10 basit görevle benim sitemde kişiler 5 tl para kazanıyor. Ve bu görevleri tamamını toplasanız 10 dk nızı almaz. Yani sürekli siteye girmiyorlar. Görev olduğunda whatsapp dan yazıyorum. Bence o sizin ön yargılı yaklaşımınız.
Bunun üzerine sitenize kayıt oldum ama 2 görev gördüm 30krş ve 40krş ve 1 görev gördüm 1tl. Bana 10 görevde 5 lira olması biraz zor geldi. Tecrübenizle konuşuyorsunuzdur lafım yok gördüğüm ile yorum yaptım.
Mesela benim hem sitem hem grubum vsr içi görebiv dolu. Daha dünleyin 300₺ ödeme yaptım
Bereket versin. Kaç kişiye dağıldı bu 300TL merak ettim. : )