Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Burada ne birinin ekmeğine çomak sokma derdim var neden kötü bir niyet. Aklımdakileri sormak istedim, maksat sohbet edelim.

adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir görevleparakazan sitesi sahibi olarak söyle anlatayım. Sizin ihtiyacınız olmayabilir ama 10 basit görevle benim sitemde kişiler 5 tl para kazanıyor. Ve bu görevleri tamamını toplasanız 10 dk nızı almaz. Yani sürekli siteye girmiyorlar. Görev olduğunda whatsapp dan yazıyorum. Bence o sizin ön yargılı yaklaşımınız.
Bunun üzerine sitenize kayıt oldum ama 2 görev gördüm 30krş ve 40krş ve 1 görev gördüm 1tl. Bana 10 görevde 5 lira olması biraz zor geldi. Tecrübenizle konuşuyorsunuzdur lafım yok gördüğüm ile yorum yaptım.

OsmanIlgaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela benim hem sitem hem grubum vsr içi görebiv dolu. Daha dünleyin 300₺ ödeme yaptım
Bereket versin. Kaç kişiye dağıldı bu 300TL merak ettim. : )