• 02-05-2020, 21:02:58
    #1
    İphone 7plus kullanıyorum. 6 7 aydır bende. Fakat büyük ekran o kadarda sevdiğimi zannetmiyorum. Tek oyun oynarken, onu da çok oynanıyorum.
    İphone 8 e geçme fikirim var. Garantisi devam eden temiz bi 8 ile takas yapıcam letgodan.( şu karantina mevzusu biterse)
    Sizce kötü bir fikirmi?8 kullananlar memnun mu?
  • 02-05-2020, 21:07:04
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 sene önce bende 7Plus dan 8'e geçmiştim. Ekran çok küçük geldi bana 1 ay kullanabildim anca. Bence 8Plus ile değiştir bütçen yoksa kullanmaya devam et.
  • 02-05-2020, 21:07:18
    #3
    İphone 8 aldığım en güzel karar 7 den sonra 8 in bataryası çok daha iyi ben öyle hissediyorum ama etkilemek de istemem
  • 02-05-2020, 21:10:52
    #4
    Direk 11 alın bence hocam.
  • 02-05-2020, 21:11:49
    #5
    yusufkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk 11 alın bence hocam.
    Merhaba hocam sizce huawei p30 litedan 11 e geçiş yapayım mı?
  • 02-05-2020, 21:11:56
    #6
    yusufkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk 11 alın bence hocam.
    Hocam üstüne bir 7 plus parası daha veremem



    ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 8 aldığım en güzel karar 7 den sonra 8 in bataryası çok daha iyi ben öyle hissediyorum ama etkilemek de istemem
    Arkadaşım da tam tersi 8 den 7 plusa geçmiş. Düz7 sanırım sizinki



    massetza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sene önce bende 7Plus dan 8'e geçmiştim. Ekran çok küçük geldi bana 1 ay kullanabildim anca. Bence 8Plus ile değiştir bütçen yoksa kullanmaya devam et.
    Hocam 6dan 7 plusa geçtim. 7 plus da bi sorunum yok ama , şuan 6 bile cazip geliyor. Babama verdim arada elime alıyorum. Acaba hiç 7 plus almasamıydım diyorum.
  • 02-05-2020, 21:17:36
    #7
    @SuskuN42; Hocam belki popüler kültür ile ilgilidir ama iphone dışında diğer telefonları şahsen ben kullanamıyorum.Samsung Galaxy S 'den iphone 6 ya geçiş yaptım.Geçiş o geçiş hep apple'dan devam ediyorum.Şarj ömrüdür kameradır vb özelliktir , bu tarz şeyler diğer markalarda daha iyi olabilir. Ama iPhone'u eline aldığın zaman bile kaliteyi hissedebiliyorsun.Bu tabi tüm apple ürünleri için de geçerli bence. iOS'un stabil işletim sistemi vb olması ekstrasıdır.Ve sorunuza gelecek olursam eğer bütçeniz varsa kesinlikle geçmelisiniz.
  • 02-05-2020, 21:27:17
    #8
    yusufkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SuskuN42; Hocam belki popüler kültür ile ilgilidir ama iphone dışında diğer telefonları şahsen ben kullanamıyorum.Samsung Galaxy S 'den iphone 6 ya geçiş yaptım.Geçiş o geçiş hep apple'dan devam ediyorum.Şarj ömrüdür kameradır vb özelliktir , bu tarz şeyler diğer markalarda daha iyi olabilir. Ama iPhone'u eline aldığın zaman bile kaliteyi hissedebiliyorsun.Bu tabi tüm apple ürünleri için de geçerli bence. iOS'un stabil işletim sistemi vb olması ekstrasıdır.Ve sorunuza gelecek olursam eğer bütçeniz varsa kesinlikle geçmelisiniz.
    Aynen bende hocam. İos kullanmaya başladıktan sonra diğer işletim sistemlerine geçmek hiç istemiyorum. Androidden eksi yönü apk gibi bir şey indirememek.
  • 02-05-2020, 21:30:18
    #9
    @mrduck; ilk geçtiğimde bende biraz zorlandım hocam o konularda. Zil sesi ayarlamamaya , müzik, film indirememeye vb. Ama gerekte kalmıyor açıkcası böyle şeylere.Belki de alıştığım için şuan çok iyi geliyor.Android'ten iOS a geçecek birisi bu özellikleri arayabilir.