Direk 11 alın bence hocam.
Hocam üstüne bir 7 plus parası daha veremem

İphone 8 aldığım en güzel karar 7 den sonra

8 in bataryası çok daha iyi ben öyle hissediyorum ama etkilemek de istemem
Arkadaşım da tam tersi 8 den 7 plusa geçmiş. Düz7 sanırım sizinki
2 sene önce bende 7Plus dan 8'e geçmiştim. Ekran çok küçük geldi bana 1 ay kullanabildim anca. Bence 8Plus ile değiştir bütçen yoksa kullanmaya devam et.
Hocam 6dan 7 plusa geçtim. 7 plus da bi sorunum yok ama , şuan 6 bile cazip geliyor. Babama verdim arada elime alıyorum. Acaba hiç 7 plus almasamıydım diyorum.