İphone 7plus kullanıyorum. 6 7 aydır bende. Fakat büyük ekran o kadarda sevdiğimi zannetmiyorum. Tek oyun oynarken, onu da çok oynanıyorum.
İphone 8 e geçme fikirim var. Garantisi devam eden temiz bi 8 ile takas yapıcam letgodan.( şu karantina mevzusu biterse)
Sizce kötü bir fikirmi?8 kullananlar memnun mu?