@mrduck; ilk geçtiğimde bende biraz zorlandım hocam o konularda. Zil sesi ayarlamamaya , müzik, film indirememeye vb. Ama gerekte kalmıyor açıkcası böyle şeylere.Belki de alıştığım için şuan çok iyi geliyor.Android'ten iOS a geçecek birisi bu özellikleri arayabilir.