@SuskuN42; Hocam belki popüler kültür ile ilgilidir ama iphone dışında diğer telefonları şahsen ben kullanamıyorum.Samsung Galaxy S 'den iphone 6 ya geçiş yaptım.Geçiş o geçiş hep apple'dan devam ediyorum.Şarj ömrüdür kameradır vb özelliktir , bu tarz şeyler diğer markalarda daha iyi olabilir. Ama iPhone'u eline aldığın zaman bile kaliteyi hissedebiliyorsun.Bu tabi tüm apple ürünleri için de geçerli bence. iOS'un stabil işletim sistemi vb olması ekstrasıdır.Ve sorunuza gelecek olursam eğer bütçeniz varsa kesinlikle geçmelisiniz.
Aynen bende hocam. İos kullanmaya başladıktan sonra diğer işletim sistemlerine geçmek hiç istemiyorum. Androidden eksi yönü apk gibi bir şey indirememek.