• 26-04-2020, 12:59:57
    #1
    Merhaba, arkadaşlar premium üyelik yükseltmesi yapmayı düşünüyorumda kurumsal üyelik için vergi levhası gereksinimi var mı merak ettim.

    Bilen biri varsa yardımcı olursa sevinirim.

    edit: gerekmiyormuş teşekkürler.
  • 26-04-2020, 13:01:02
    #2
    Sanırım gerekmiyor
  • 26-04-2020, 13:01:10
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Gerek yok hocam, keşke olsa
  • 26-04-2020, 13:02:27
    #4
    İlk çıktığında vardı diye hatırlıyorum ama şuan var mı bilmiyorum
  • 26-04-2020, 13:04:34
    #5
    Gerek yok. Olmamasının sebebi de 1 günlük vergi levhası çıkartılıp iptal edilebilmesi ve bunun takibinin mümkün olmaması.
  • 26-04-2020, 13:05:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok hocam, keşke olsa
    Aynen keşke olsa.... Kurumsal kelimesinin anlamı ortada ama onlarca kurumsal olmayan kişiler burada kurumsal kimliği ile ticaret yapıyor... Ben şirketim dünya kadar vergi, kira, stopaj vs ödüyorum ama adam oraya 2.000 TL verip bir kurumsal yazısı ekliyor bilmeyen müşteriler ona kanıyor.. Müşteri mağdur olunca da gerçekten kurumsal olanlara "biz sizin ne kadar kurumsal olduğunuzu da biliriz. yamuk yapanda kurumsaldı" diyor.... R10'da eskiden bu konular daha sıkı ve daha ciddi idi ama gitgide bu durum ciddi ticaret yapanların aleyhine dönmeye başladı.
  • 26-04-2020, 13:08:34
    #7
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok. Olmamasının sebebi de 1 günlük vergi levhası çıkartılıp iptal edilebilmesi ve bunun takibinin mümkün olmaması.
    1 günlük vergi levhası için 1000TL+ masraf yapmaya girmez kimse hocam

    sfkbykl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen keşke olsa.... Kurumsal kelimesinin anlamı ortada ama onlarca kurumsal olmayan kişiler burada kurumsal kimliği ile ticaret yapıyor... Ben şirketim dünya kadar vergi, kira, stopaj vs ödüyorum ama adam oraya 2.000 TL verip bir kurumsal yazısı ekliyor bilmeyen müşteriler ona kanıyor.. Müşteri mağdur olunca da gerçekten kurumsal olanlara "biz sizin ne kadar kurumsal olduğunuzu da biliriz. yamuk yapanda kurumsaldı" diyor.... R10'da eskiden bu konular daha sıkı ve daha ciddi idi ama gitgide bu durum ciddi ticaret yapanların aleyhine dönmeye başladı.
    Platin ve Kurumsal Üye arasında bir üyelik eklenip Kurumsal Üye için bazı şartlar getirilse sizin dediğiniz gibi çok çok iyi olur.
  • 26-04-2020, 13:12:11
    #8
    ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 günlük vergi levhası için 1000TL+ masraf yapmaya girmez kimse hocam
    O kadar emin olma Hocam. Ne kaliteli dOlandırıÇılar geldi foruma. Adamlar sırf bunun için 3k ya üyelik alıyorlar 1000 TL den mi kaçacaklar 😁
    @Kilic; favorim bu mesala.. 😁 400k kaldırdı en az.
  • 26-04-2020, 13:28:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok. Olmamasının sebebi de 1 günlük vergi levhası çıkartılıp iptal edilebilmesi ve bunun takibinin mümkün olmaması.
    vergi mükellefiyeti olduğunuzda şahıs firması olsanız bile artık devlet sizi 1 yıldan önce salmıyor ondan dolayı keşke 1 günlük olayım diye gidip mükellef olsalar