Gerek yok. Olmamasının sebebi de 1 günlük vergi levhası çıkartılıp iptal edilebilmesi ve bunun takibinin mümkün olmaması.
vergi mükellefiyeti olduğunuzda şahıs firması olsanız bile artık devlet sizi 1 yıldan önce salmıyor

ondan dolayı keşke 1 günlük olayım diye gidip mükellef olsalar