Merhaba, arkadaşlar premium üyelik yükseltmesi yapmayı düşünüyorumda kurumsal üyelik için vergi levhası gereksinimi var mı merak ettim.

Bilen biri varsa yardımcı olursa sevinirim.

edit: gerekmiyormuş teşekkürler.