1 günlük vergi levhası için 1000TL+ masraf yapmaya girmez kimse hocam
O kadar emin olma Hocam. Ne kaliteli dOlandırıÇılar geldi foruma. Adamlar sırf bunun için 3k ya üyelik alıyorlar 1000 TL den mi kaçacaklar 😁
@Kilic; favorim bu mesala.. 😁 400k kaldırdı en az.