ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerek yok hocam, keşke olsa
Aynen keşke olsa.... Kurumsal kelimesinin anlamı ortada ama onlarca kurumsal olmayan kişiler burada kurumsal kimliği ile ticaret yapıyor... Ben şirketim dünya kadar vergi, kira, stopaj vs ödüyorum ama adam oraya 2.000 TL verip bir kurumsal yazısı ekliyor bilmeyen müşteriler ona kanıyor.. Müşteri mağdur olunca da gerçekten kurumsal olanlara "biz sizin ne kadar kurumsal olduğunuzu da biliriz. yamuk yapanda kurumsaldı" diyor.... R10'da eskiden bu konular daha sıkı ve daha ciddi idi ama gitgide bu durum ciddi ticaret yapanların aleyhine dönmeye başladı.