• 21-04-2020, 00:27:20
    #1
    Merhabalar.
    Konut kredisi için 2 nisanda onay alıp 211 bin tl olarak yapı kredi bankasında işlem yapıldı.Evraklar imzalandı ve tapu aşamasındayız tapular malum süreçte randevu ile çalıştığı için halen bekliyoruz kredi ödemesi 10 nisanda başlıyacak ama henüz tapu bile bize geçmedi krediyi kullanmadık.
    Yapı kredi bankası faiz oranlarını %0, 89 olarak indirdiğini açıkladı biz %0.99 dan işlem yaptık bu doğrultuda nasıl bir yol izlemeliyiz tecrübeli birileri varmı yardımcı olabilecek ?
  • 21-04-2020, 00:28:28
    #2
    Sözleşmenizde yapılandırma hakkı varsa yapılandırıp 0.89’dan alabiliyorsunuz diye biliyorum.
  • 21-04-2020, 00:33:39
    #3
    YCDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Konut kredisi için 2 nisanda onay alıp 211 bin tl olarak yapı kredi bankasında işlem yapıldı.Evraklar imzalandı ve tapu aşamasındayız tapular malum süreçte randevu ile çalıştığı için halen bekliyoruz kredi ödemesi 10 nisanda başlıyacak ama henüz tapu bile bize geçmedi krediyi kullanmadık.
    Yapı kredi bankası faiz oranlarını %0, 89 olarak indirdiğini açıkladı biz %0.99 dan işlem yaptık bu doğrultuda nasıl bir yol izlemeliyiz tecrübeli birileri varmı yardımcı olabilecek ?
    Randevu için neyi bekliyorsunuz? Benim randevumu banka almıştı. hatta ben geç kaldığım için vezneden yeni randevu aldım. mal sahibi ile gidip randevuyu alıp aynı güne, orada bekleyip aynı gün tapuyu halletmiştik. sonra tapuyla bankaya gidip işleme başladık. tapuya banka şerh koydu, parayı mal sahibine verdi. parayı mal sahibinin verdiği hesaba aktardık. ev benim oldu.
  • 21-04-2020, 00:36:53
    #4
    Devlet bankaları genelde krediyi kullandırdıkları gün yani tapu günü olan faiz oranlarını işletiyor. Faiz oranları arttığı zaman müşteriye eyansıttıkları gibi düştüğü zamanda tam tersi olumlu yanını yansıtıyorlar.

    Lakin özel bankalar bu konuda kurnaz. Sözleşmeyi imzalamış olsanız da tapu hala yapılmadı ipotek olmadı. Şu aşamada ben daireyi almaktan vazgeçtim deseniz kredinin ana şartı olan ipotek ve para aktarım işlemi gerçekleşmediğinden kullandırılan kredi de iptal olacak. Yarın bankayı arayın ve 0,89 dan kullanım yaptırmamaları halinde farklı bir bankanın 0,79 oran ile verdiğini o bankadan kullanacağınızı beyan edin.

    Randevu konusuna gelince o iş kolay.. 2 günde tapunuz yapılır yeterki doğru yerlere gidin. Hangi tapu dairesinde işlemi yapacaksınız?
  • 21-04-2020, 00:38:59
    #5
    Bende 2010 yılında ev alırken banka memuru ben ve evini aldığım kişi tapuya gittik orada işlem yapıldıktan sonra bankaya gittik orada benim çektiğim kredi evi satan adamın hesabına yattı evde bankaya ipotek edildi. İpotekli tapuyu alıp evime gittim yapılandırma işi de söyle sözleşmeyi vs boşverin bankaya gidin çektiğim oran buydu bu orana düşmüş lütfen yapılandırmayı gerçekleştirin diyin. Ne düşerse kardır. Şuan 8 ayım kaldı ev benim diyemiyorum borç bitince ipotek kalkacak o zaman ev benim olacak ben şuan bankanın kiracısıyım.

    not : iş takibi yapanlarla bu işi yapın biraz paranız gidecek ama bir gün sürmeden bitirirler siz yapmaya kalkarsanız 3 günde bitmiyor
  • 21-04-2020, 00:45:37
    #6
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet bankaları genelde krediyi kullandırdıkları gün yani tapu günü olan faiz oranlarını işletiyor. Faiz oranları arttığı zaman müşteriye eyansıttıkları gibi düştüğü zamanda tam tersi olumlu yanını yansıtıyorlar.

    Lakin özel bankalar bu konuda kurnaz. Sözleşmeyi imzalamış olsanız da tapu hala yapılmadı ipotek olmadı. Şu aşamada ben daireyi almaktan vazgeçtim deseniz kredinin ana şartı olan ipotek ve para aktarım işlemi gerçekleşmediğinden kullandırılan kredi de iptal olacak. Yarın bankayı arayın ve 0,89 dan kullanım yaptırmamaları halinde farklı bir bankanın 0,79 oran ile verdiğini o bankadan kullanacağınızı beyan edin.

    Randevu konusuna gelince o iş kolay.. 2 günde tapunuz yapılır yeterki doğru yerlere gidin. Hangi tapu dairesinde işlemi yapacaksınız?
    Gebzede işlem yapacağız randevu bekliyoruz şuan ama cayma süresi geçti 2 nisanda işlem başlamıştı para hesapda blokeli olarak görünüyor



    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet bankaları genelde krediyi kullandırdıkları gün yani tapu günü olan faiz oranlarını işletiyor. Faiz oranları arttığı zaman müşteriye eyansıttıkları gibi düştüğü zamanda tam tersi olumlu yanını yansıtıyorlar.

    Lakin özel bankalar bu konuda kurnaz. Sözleşmeyi imzalamış olsanız da tapu hala yapılmadı ipotek olmadı. Şu aşamada ben daireyi almaktan vazgeçtim deseniz kredinin ana şartı olan ipotek ve para aktarım işlemi gerçekleşmediğinden kullandırılan kredi de iptal olacak. Yarın bankayı arayın ve 0,89 dan kullanım yaptırmamaları halinde farklı bir bankanın 0,79 oran ile verdiğini o bankadan kullanacağınızı beyan edin.

    Randevu konusuna gelince o iş kolay.. 2 günde tapunuz yapılır yeterki doğru yerlere gidin. Hangi tapu dairesinde işlemi yapacaksınız?
    dandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 2010 yılında ev alırken banka memuru ben ve evini aldığım kişi tapuya gittik orada işlem yapıldıktan sonra bankaya gittik orada benim çektiğim kredi evi satan adamın hesabına yattı evde bankaya ipotek edildi. İpotekli tapuyu alıp evime gittim yapılandırma işi de söyle sözleşmeyi vs boşverin bankaya gidin çektiğim oran buydu bu orana düşmüş lütfen yapılandırmayı gerçekleştirin diyin. Ne düşerse kardır. Şuan 8 ayım kaldı ev benim diyemiyorum borç bitince ipotek kalkacak o zaman ev benim olacak ben şuan bankanın kiracısıyım.

    not : iş takibi yapanlarla bu işi yapın biraz paranız gidecek ama bir gün sürmeden bitirirler siz yapmaya kalkarsanız 3 günde bitmiyor
    Ben henüz tapu almadım dediğim gibi tapu aşamasındayız usta 20 gün sonra almadıgım tapunun kredi ödemesi başlıyacak



    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmenizde yapılandırma hakkı varsa yapılandırıp 0.89’dan alabiliyorsunuz diye biliyorum.
    Sözleşmede göremedim öyle husus
  • 21-04-2020, 00:48:35
    #7
    YCDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gebzede işlem yapacağız randevu bekliyoruz şuan ama cayma süresi geçti 2 nisanda işlem başlamıştı para hesapda blokeli olarak görünüyor
    Diyelim ki adam evi satmaktan vaz geçti ne yapacaklar. Kullandırmadıkları kredi için para mı alacaklar?

    Eğer baskın çıkarsanız o kredi kapanır. Devlet bankası olsaydı zaten böyle bir olay ile diyoloğunuz bile olmayacaktı çünkü tapu yapılmadan krediniz açılmayacaktı bile..

    Gebze de hiç tanıdığım yok, bu işler ile ilgili randevu işine kalırsanız zor alırsınız, tapunun tam karşısındaki muameleciye gidin 500TL Verin 1 gün sonra tapuyu yaparsınız. normalde 200tl ama şimdi işleri biraz daha zorlaşmış olacak ki 500tl alıyorlar. hatta bazen 1000 aldıklarını bile duydum..
  • 21-04-2020, 00:48:48
    #8
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Randevu için neyi bekliyorsunuz? Benim randevumu banka almıştı. hatta ben geç kaldığım için vezneden yeni randevu aldım. mal sahibi ile gidip randevuyu alıp aynı güne, orada bekleyip aynı gün tapuyu halletmiştik. sonra tapuyla bankaya gidip işleme başladık. tapuya banka şerh koydu, parayı mal sahibine verdi. parayı mal sahibinin verdiği hesaba aktardık. ev benim oldu.
    Hocam tapu manuel işlem yapmıyor şuan sistemden randevu oluşturuosun onlar sms atıor beklıoruz halen



    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyelim ki adam evi satmaktan vaz geçti ne yapacaklar. Kullandırmadıkları kredi için para mı alacaklar?

    Eğer baskın çıkarsanız o kredi kapanır. Devlet bankası olsaydı zaten böyle bir olay ile diyoloğunuz bile olmayacaktı çünkü tapu yapılmadan krediniz açılmayacaktı bile..

    Gebze de hiç tanıdığım yok, bu işler ile ilgili randevu işine kalırsanız zor alırsınız, tapunun tam karşısındaki muameleciye gidin 500TL Verin 1 gün sonra tapuyu yaparsınız. normalde 200tl ama şimdi işleri biraz daha zorlaşmış olacak ki 500tl alıyorlar. hatta bazen 1000 aldıklarını bile duydum..
    Valla hocam süreç çok uzadı anlamadım gitti
  • 21-04-2020, 00:53:02
    #9
    YCDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tapu manuel işlem yapmıyor şuan sistemden randevu oluşturuosun onlar sms atıor beklıoruz halen





    Valla hocam süreç çok uzadı anlamadım gitti
    2 yıl vakfınbank konut finansda personel,6 yıl emlak işinden geçimini sağlamış biri olarak dediğim şekilde yaparsanız işin içinden sıyrılırsınız başka çareniz yok. Eğer bir komisyoncu veya aracı varsa evrak takibatı için onun üzerinden işlemleri götürün o halleder zaten.