Merhabalar.
Konut kredisi için 2 nisanda onay alıp 211 bin tl olarak yapı kredi bankasında işlem yapıldı.Evraklar imzalandı ve tapu aşamasındayız tapular malum süreçte randevu ile çalıştığı için halen bekliyoruz kredi ödemesi 10 nisanda başlıyacak ama henüz tapu bile bize geçmedi krediyi kullanmadık.
Yapı kredi bankası faiz oranlarını %0, 89 olarak indirdiğini açıkladı biz %0.99 dan işlem yaptık bu doğrultuda nasıl bir yol izlemeliyiz tecrübeli birileri varmı yardımcı olabilecek ?