cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet bankaları genelde krediyi kullandırdıkları gün yani tapu günü olan faiz oranlarını işletiyor. Faiz oranları arttığı zaman müşteriye eyansıttıkları gibi düştüğü zamanda tam tersi olumlu yanını yansıtıyorlar.

Lakin özel bankalar bu konuda kurnaz. Sözleşmeyi imzalamış olsanız da tapu hala yapılmadı ipotek olmadı. Şu aşamada ben daireyi almaktan vazgeçtim deseniz kredinin ana şartı olan ipotek ve para aktarım işlemi gerçekleşmediğinden kullandırılan kredi de iptal olacak. Yarın bankayı arayın ve 0,89 dan kullanım yaptırmamaları halinde farklı bir bankanın 0,79 oran ile verdiğini o bankadan kullanacağınızı beyan edin.

Randevu konusuna gelince o iş kolay.. 2 günde tapunuz yapılır yeterki doğru yerlere gidin. Hangi tapu dairesinde işlemi yapacaksınız?
Gebzede işlem yapacağız randevu bekliyoruz şuan ama cayma süresi geçti 2 nisanda işlem başlamıştı para hesapda blokeli olarak görünüyor



cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet bankaları genelde krediyi kullandırdıkları gün yani tapu günü olan faiz oranlarını işletiyor. Faiz oranları arttığı zaman müşteriye eyansıttıkları gibi düştüğü zamanda tam tersi olumlu yanını yansıtıyorlar.

Lakin özel bankalar bu konuda kurnaz. Sözleşmeyi imzalamış olsanız da tapu hala yapılmadı ipotek olmadı. Şu aşamada ben daireyi almaktan vazgeçtim deseniz kredinin ana şartı olan ipotek ve para aktarım işlemi gerçekleşmediğinden kullandırılan kredi de iptal olacak. Yarın bankayı arayın ve 0,89 dan kullanım yaptırmamaları halinde farklı bir bankanın 0,79 oran ile verdiğini o bankadan kullanacağınızı beyan edin.

Randevu konusuna gelince o iş kolay.. 2 günde tapunuz yapılır yeterki doğru yerlere gidin. Hangi tapu dairesinde işlemi yapacaksınız?
dandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 2010 yılında ev alırken banka memuru ben ve evini aldığım kişi tapuya gittik orada işlem yapıldıktan sonra bankaya gittik orada benim çektiğim kredi evi satan adamın hesabına yattı evde bankaya ipotek edildi. İpotekli tapuyu alıp evime gittim yapılandırma işi de söyle sözleşmeyi vs boşverin bankaya gidin çektiğim oran buydu bu orana düşmüş lütfen yapılandırmayı gerçekleştirin diyin. Ne düşerse kardır. Şuan 8 ayım kaldı ev benim diyemiyorum borç bitince ipotek kalkacak o zaman ev benim olacak ben şuan bankanın kiracısıyım.

not : iş takibi yapanlarla bu işi yapın biraz paranız gidecek ama bir gün sürmeden bitirirler siz yapmaya kalkarsanız 3 günde bitmiyor
Ben henüz tapu almadım dediğim gibi tapu aşamasındayız usta 20 gün sonra almadıgım tapunun kredi ödemesi başlıyacak



Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşmenizde yapılandırma hakkı varsa yapılandırıp 0.89’dan alabiliyorsunuz diye biliyorum.
Sözleşmede göremedim öyle husus