Bende 2010 yılında ev alırken banka memuru ben ve evini aldığım kişi tapuya gittik orada işlem yapıldıktan sonra bankaya gittik orada benim çektiğim kredi evi satan adamın hesabına yattı evde bankaya ipotek edildi. İpotekli tapuyu alıp evime gittim yapılandırma işi de söyle sözleşmeyi vs boşverin bankaya gidin çektiğim oran buydu bu orana düşmüş lütfen yapılandırmayı gerçekleştirin diyin. Ne düşerse kardır. Şuan 8 ayım kaldı ev benim diyemiyorum borç bitince ipotek kalkacak o zaman ev benim olacak ben şuan bankanın kiracısıyım.

not : iş takibi yapanlarla bu işi yapın biraz paranız gidecek ama bir gün sürmeden bitirirler siz yapmaya kalkarsanız 3 günde bitmiyor