• 16-04-2020, 19:38:25
    #10
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen alıyorum o halde.
    Oyundaki karakter ile tüccar veya kral olunuyor sanırım. Karakterin yolunu biz çiziyoruz değil mi ?
    Bannerlord: Hikayeye, karakterin kardeşi ile birlikte başlıyorsunuz ve Kalradya'nın tek hakimi olmaya çalışıyorsunuz. Çeşitli krallıklar bulunuyor, tüm bunları yıkmanız gerekli, oyunun oynanış süresi epey uzun.




    Warband oynayacaksanız da Viking Conquest ile birlikte almanızı öneririm, viking atmosferi güzel. Fakat bannerlord alma şansınız var ise bannerlord ile başlayın oyunda sabit bir hikaye olmadığı için warbandı oynamasanız da olur.
  • 16-04-2020, 19:43:14
    #11
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen alıyorum o halde.
    Oyundaki karakter ile tüccar veya kral olunuyor sanırım. Karakterin yolunu biz çiziyoruz değil mi ?
    Birçok ihtimal var hocam dilerseniz tüccarlık yapıp zengin olursunuz. Dilerseniz kralın derebeyi olarak kendi topraklarınızı edinebilirsiniz. Daha da üste çıkarak kendi krallığınızı ilan ederek kral olabilirsiniz. Ama kral olmadan önce etrafınıza adam toplamanızı öneririm. Ayrıca savaşlardan size mağlup olanları esir almak yerine salarsanız bu ileride ilişki olarak işinize yarayabilir
  • 16-04-2020, 19:43:45
    #12
    Yüzlerce saat warband oynadım düşünmek hata ama grafikler tatmin etmeyebilir o zaman bannerlord alırsınız üstelik benden alırsanız %20 indirimle 😂
  • 16-04-2020, 19:44:53
    #13
    Çok güzel bir senaryo varmış.Şimdiden heyecanlandım.Demliğe çay suyu koydum çayım olsun oyunu alırken sonrasında bakalım sabaha kadar deneyeceğim.
  • 16-04-2020, 19:50:38
    #14
    Gaza geldim ben de alıyorum şimdi
  • 16-04-2020, 19:53:24
    #15
    RumbAa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gaza geldim ben de alıyorum şimdi
    Multiplayer varmı acaba bu oyunda.Beraber oynayalım diyeceğim ama bilemedim.
  • 16-04-2020, 22:21:15
    #16
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Multiplayer varmı acaba bu oyunda.Beraber oynayalım diyeceğim ama bilemedim.
    Eğer varsa oynayalım hocam satın aldım indirdim ben de
  • 18-04-2020, 21:47:20
    #17
    ozguner00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne oynardık zamanında. Güzel konu hocam ne zamandır oynayacak oyun arıyordum takipteyim.
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Warband oynamadıysanız alın fakat bilgisayardan kalkamayabilirsiniz.

    Yıllarca warband oynadım şimdi bannerlord oynuyorum isterseniz ilk warband sonra bannerlord yapabilirsiniz
    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    warband alın oyun bir yerden sonra çok sarıyor sonrasında bannerlord alırsınız iki arasında çokta fark yok
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Warband da adı diye biliyorum Zamanında iyi oynamışlığım var ve halen ara ara indirip oynarım. İnternette bolca modu olan bir oyun canınız sıkılmayacaktır bu türden oyunlar seviyorsanız. Ben şehir isimlerini vs değiştirip daha keyifli hale getirmiştim.
    Beyler oyunu aldım ve deli gibi 2 gündür oynuyorum.Oyunu iyice kavramaya başladım.İlk başta ordularım süreki dağılıyor esir filan alınıyordum ama şimdi öyle kolay lokma değilim.

    2 sorunum var.
    1- ordumu paralı askerlerden mi kurayım ( handa bekleyen askerlerden ), yoksa köylerde gönüllüler toplayıp onları terfi mi ettireyim.
    2- Düello kazanamıyorum nedendir anlamıyor.Tek vuruşta adam beni yıkıyor.Kaç tane gelin adayı kaçırdım.

    Öneriniz nedir ?
  • 18-04-2020, 22:00:28
    #18
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler oyunu aldım ve deli gibi 2 gündür oynuyorum.Oyunu iyice kavramaya başladım.İlk başta ordularım süreki dağılıyor esir filan alınıyordum ama şimdi öyle kolay lokma değilim.

    2 sorunum var.
    1- ordumu paralı askerlerden mi kurayım ( handa bekleyen askerlerden ), yoksa köylerde gönüllüler toplayıp onları terfi mi ettireyim.
    2- Düello kazanamıyorum nedendir anlamıyor.Tek vuruşta adam beni yıkıyor.Kaç tane gelin adayı kaçırdım.

    Öneriniz nedir ?
    1- İlk 30-40 askeri handan alın diğerlerini ise ordu çeşidinize uygun olan köylerden toplayın. Çünkü bölgelere göre köylülerin terfi etmiş durumları da değişiyor. Mesela çöl köylerinden alıp süvari, yeşil taraftaki köylerden de okçu yapabilirsiniz daha iyi oluyor. İlk 30-40 askeri handan dememin sebebi ise hepsini acemi alınca güçsüz kalmayın diye. Güçlü asker toplayın diğerleri de savaşta tecrübe kassın onlar sayesinde.

    2- Bunun sebebi ise level düşüklüğünüz olabilir. Level aldıkça yeteneklerinizi arttırın. Demir vücut özelliği vs güçlendiriyor. Daha az hasar yersiniz. Ayrıca sağ tıkla bloke edebilirsiniz darbeleri